Allevoerbotenopeenrij.nl Allevoerbotenopeenrij.nl
Forum van Allevoerbotenopeenrij.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Op zoek naar een vismaatje!

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Allevoerbotenopeenrij.nl -> Koffie Corner
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Raimon1983

BerichtGeplaatst: 28-03-2011 14:56:02    Onderwerp: Op zoek naar een vismaatje! Reageren met citaat

aangezien mijn vaste vismaatje het de laatste tijd een beetje laat afweten ben ik op zoek naar een een of meerder vismaatjes die het leuk vinden om eventueel af en toe hier met mij samen te gaan vissen. Ik heb zelf geen auto op dit moment dus kan mij zelf moeilijk verplaatsen. Wat ik wel jammer vint. lijkt het je wat dan hoor ik het graag! Bekijk ook eens mijn website; http://fishingteamvechtdal.webs.com Ik ben bezig met het opzetten van een eigen team en die ook leuk vindt om leuke vis activiteiten te organiseren, dus mocht dat je ook wat lijken hoor ik het graag!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken  
Herman
Team Lid

BerichtGeplaatst: 30-03-2011 17:13:28    Onderwerp: Re: Op zoek naar een vismaatje! Reageren met citaat

Erik en ondergetekende gaan a.s. zaterdag eerst een weekje naar Frankrijk om te vissen . Daarna zien we wel hoe het loopt .
Groetjes Herman .
Terug naar boven
Raimon1983

BerichtGeplaatst: 30-03-2011 17:16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wens jullie een hele fijne visvakantie toe! jongens en hoop dat jullie een aantal mooie jongens eruit kunnen halen. Mijn website is trouwens ook weer iets bij gewerkt.

Groetjes Raimon
Terug naar boven
Raimon1983

BerichtGeplaatst: 11-04-2011 12:12:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Fijne vakantie gehad en er nog een aantal leuke vissen uit kunnen halen?

Groetjes Raimon
Terug naar boven
Tight the Lines

BerichtGeplaatst: 15-04-2011 20:56:18    Onderwerp: Reageren met citaat

We hebben prachtig weer gehad maar met met de vissen.....
De eerste twee dagen vingen we enkele vissen van 28 pond, 26 pond, 18 pond etc. Maar de andere dagen viel het water stil bij alle vissers. De engelsen vingen nog wat vissen op het ondiepe gedeelte van 80cm diep. Een duitser kwam niet verder dan 2 vissen. Een nederlands koppel naast ons ving de meeste vis. Een stuk of 30 met daarbij ook enkele 40+.

Volgende keer beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht  
Raimon1983

BerichtGeplaatst: 16-04-2011 06:17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou het gaat er om dat je een leuke en gezellige vakantie hebben gehad. Natuurlijk was het mooi geweestals je wat meer gevangen had. En je hebt mooi weer gehad en dat is ook belangrijk.
Ik ben laatst met die ene mooie dag ook hier in een vijver wezen zitten nachtvissen. Maar geen enkele gevangen! Alleen een toevallige voorbij zwemmende paling die ik te pakken had tijdens het inhalen van de hengels. die had ik in zijn buik te pakken gehad.
Verder heb ik nog niet echt gevist van de week. Heb er de tijd nog niet voor gehad, maar ook geen zin om altijd maar alleen te zitten! Maar goed. doe rustig aan!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Allevoerbotenopeenrij.nl -> Koffie Corner Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: