Allevoerbotenopeenrij.nl Allevoerbotenopeenrij.nl
Forum van Allevoerbotenopeenrij.nl
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

De New Dimension van MAD

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Allevoerbotenopeenrij.nl -> Karper Hengels
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
allevoerbotenopeenrij
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Jan 2011
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 16-02-2011 23:42:30    Onderwerp: De New Dimension van MAD Reageren met citaat

Ik was niet zo tevreden over de beastmasters van Shimano de long range. Heb deze verkocht en de New Dimension van MAD gekocht. Wat een fijne hengel, mooie blank, werpt fijn, ik ben er zeer te spreken over. Het is een fast taper van 3.25 voor het afstand werk. Gek dat je ze niet in de winkels tegen komt. Ik denk dat dit komt door de prijs. Gewoonlijk hebben de meeste winkels alleen de goedkopere hengels van DAM/MAD in de winkel staan. Maar dit is echt het parade paardje van MAD. Very Happy
_________________
First I was normal but then I caught my first carp.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Herman
Team Lid


Geregistreerd op: 27 Jan 2011
Berichten: 43
Woonplaats: Den Helder

BerichtGeplaatst: 19-02-2011 15:28:29    Onderwerp: New Dimension Hengels Reageren met citaat

Erik van harte gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en ik ben het geheel met je eens deze hengels van Mad zijn echt hele fijne stokken die het geld wat ze kosten dubbel en dwars waard zijn .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Tight the Lines



Geregistreerd op: 16 Feb 2011
Berichten: 60
Woonplaats: Olst

BerichtGeplaatst: 26-02-2011 22:43:25    Onderwerp: Reageren met citaat

We zullen ze eens flink gaan testen in la france want ik ben bang dat het de eerste sessie wordt als het weer zo blijft. Laten we hopen dat het weer snel beter wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Allevoerbotenopeenrij.nl -> Karper Hengels Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum