Allevoerbotenopeenrij.nl Allevoerbotenopeenrij.nl
Forum van Allevoerbotenopeenrij.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ik zal me even voorstellen...

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Allevoerbotenopeenrij.nl -> Stel je voor
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SIRE

BerichtGeplaatst: 13-06-2011 13:29:35    Onderwerp: Ik zal me even voorstellen... Reageren met citaat

Hallo, ik ben Daniel Hoekstra en ben 34 jaar (bijna 35) en kom uit Hendrik Ido Ambacht.
Ik ben zo'n 11 jaar bezig met karpervissen.
Ben er tussendoor wel eens een jaartje tussenuit geweest, maar de karpers roepen me toch terug naar de waterkant.
Sinds 2006 woon ik aan een plas, waar pas in 2007 water in is gekomen.
Een compleet nieuwe plas dus, natuurlijk wel gelinkt aan andere wateren, maar heb wel 2 jaar gewacht met vissen.
Vorig jaar heb ik de eerste karper gevangen, na drie weken met regelmaat te hebben gevist.
Een mooie schub van 20 pond was het resultaat.
Dit zette mij wel aan het denken en dus wilde ik een voerboot!
Wegens de prijzen heeft het even geduurd, maar nu heb ik de Trend Micro gekocht bij Van der Ven Hengelsport in Dordrecht.
Vanaf dit moment vang ik ze dagelijks, soms drie op een dag!!
Dus voor mij is de Trend Micro een Superboot!!

Wat is nou mooier dan te vissen in je eigen tuin!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Herman
Team Lid

BerichtGeplaatst: 13-06-2011 16:32:10    Onderwerp: Re: Ik zal me even voorstellen... Reageren met citaat

Hallo Daniél welkom bij Alle Voerboten Op Een Rij . Voor jouw is een droom uit gekomen door het wonen aan een mooi viswater en vanuit je achtertuin je hengels uit te kunnen gooien . Gefeliciteerd met je aankoop van de Trend Micro , ik moet eerlijk zeggen we testen de Micro nu een paar maanden en zowel Erik als ikzelf zijn tot nu toe zeer lovend over zijn prestaties .Als je zin en tijd hebt zou je dan een verslagje willen schrijven over jouw bevindingen van de Micro ? Als je vragen of opmerkingen hebt horen wij het graag van je .
Groetjes en misschien tot aan het waterkantje .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Tight the Lines

BerichtGeplaatst: 16-06-2011 16:15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Van harte wekom op forum en tot binnenkort aan de waterkant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Allevoerbotenopeenrij.nl -> Stel je voor Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: