Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Bartjan van de poll Team Lid
|
Geplaatst: 27-03-2011 11:31:07 Onderwerp: Marker hengel |
|
|
Wie gebruikt er wel eens een marker hengel ?
bijvoorbeeld als je een mooie stek ( talut ofzo ) gevonden hebt en dan de marker hengel er opgooit ...
of als je een grote voerstek wilt maken op groter water ? _________________ Dreamcatcher 1 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Herman Team Lid
|
Geplaatst: 29-03-2011 12:31:54 Onderwerp: Re: Marker hengel |
|
|
Zowel Erik als dit persoontje gebruiken beiden zowel de marker als de spod hengel .De marker hengel gebruik ik om aanvullende informatie te verkrijgen ten aanzien van de bodem . Ook mag je niet overal een boot inzetten , dan moet je wel de marker gebruiken . Als je van plan bent om er een aan te schaffen laat je dan goed informeren daar er veel verschil inzit .Neem in iedergeval eentje voor de verre afstanden , een extra fast taper .Tijdens het testweekend nemen we zowel de marker als spodhengels mee . Dan kun je die eens uitproberen als je wilt .
Groetjes . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Bartjan van de poll Team Lid
|
Geplaatst: 29-03-2011 16:07:48 Onderwerp: Marker hengel |
|
|
okej dan is goed _________________ Dreamcatcher 1 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tight the Lines
|
Geplaatst: 15-04-2011 21:04:58 Onderwerp: |
|
|
Op de DvD's die je tegenwoordig van diverse merken gratis krijgt zie je dat steeds meer vissers een spod hengel ook als marker hengel gebruiken. Zelf gebruik ik liever een 2.75 - 3.00 hengel om mee te peilen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Herman Team Lid
|
Geplaatst: 23-04-2011 08:23:25 Onderwerp: |
|
|
Ik ben het geheel met je eens Erik ik gebruik ook altijd een marker - rod enwel omdat de top van een spod - rod niet soepel genoeg is , waardoor je geen goede registratie verkrijgt wat juist essentieel is voor het gebruik van een marker - rod . |
|
Terug naar boven |
|
 |
|